2008

Om man ska göra som alla andra bloggare så ska man skriva någon form av lista över det gångna året. Något i stil med "Bästa köpet" osv osv. Jag kan bara säga att år 2008 har varit ett jäkla turbulent år. Året böjade med party med stort P och slutar med mage med stort M?! Samtalen gick från dubbel-dippa till barnvagn och den blå puffen pensionerades.

Under 2008 har jag:

-bytt jobb. Nya, roliga, arbetsuppgifter och dryga 1000-lappen i påökt!

- räknat fel på en viss cykel...

- käkat middag på Glasshuset under så gott som hela juni. Kanske inte riktigt varje dag men många gånger blev det...

- åkt en jäkla massa buss och flygit med Ryanair ett antal gånger.

- varit kär, blivit dumpad, kär igen och dumpad igen.

GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År!!! Glöm inte bort partyt vi var på, det var ju grymt kul!

2009-01-04 @ 12:43:36
Postat av: Jag på Åsen

Anonym; Om vi tänker på samma party så kan jag bara hålla med- grymt kul!! Those where the days....

2009-01-05 @ 21:07:00
Postat av: anders

Tycker det var ett tråkigt party. Människorna var inte alls roliga. Med vänliga hälsningar Anders

2009-01-12 @ 17:03:17
Postat av: Jag på Åsen

ja ha du Anders, det får du gärna tycka men jag hade iaf skoj!

2009-01-14 @ 06:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0