Mobilprat

Inte bara har jag världens sämsta mobiltelefon (köp A L D R I G Samsung!!) vars batteri tar slut efter typ 2 samtal. Har en stand-by tid på 30 minuter och behöver ca 543 zillioner knapptryckningar för att skicka ett sketet SMS. Nu har jag även världens sämsta mobiloperatör också. De senaste veckorna har jag dels fått 896 samtal med okänt nummer. När jag försöker svara så bryts bara samtalet. När jag försöker lyssna av mina mobilsvar så händer antingen följande; samtalet bryts omedelbart när jag kopplas fram. Eller då jag ringer från en marktelefon så får jag först meddelandet  "Detta abonnemang saknar Eurovoice" och sedan när jag matat in mitt mobilnummer ytterliggare en gång "Tack för ditt samtal".

Efter 3 samtal till kundsupport på Teleonor är problemet fortfarande inte löst.

Så, om någon där ute lämnat något viktigt meddelande till mig så är det inte för att jag är otrevlig/inte orkar som jag inte hör av mig . Jag kan helt enkelt inte komma åt mina meddelanden!


Man kan ju undra varför jag inte skaffar en ny mobiltelefon. Skiten jag har är låst till slutet av juni. Men då.... "Bye bye Samsung!" och "Hello Sony Ericsson! Som jag har saknat dig!!!"

Kommentarer
Postat av: H

Jo, jag gav ju min till far min, men han gillar den! Jo, skulle du inte överge Samsung - "Buy Buy Samsung" låter ju som tvärtom ;) Förmodar att du menar "Bye Bye Samsung"... Men du ta inte det svenska märket utan det finska!! Inte en dag på ett och halvt år med NOKIA!!!!!!

2008-08-09 @ 10:05:00
Postat av: H igen

Inte ett problem på ett och halvt år var det jag ville säga förstås.... :)

2008-08-09 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0