Byggare

Hej jag är FIsken. Jag jobbar på bandet. I industrin. Jag är en kille i mina bästa år. Min flickvän tycker jag har mycket pondus. Och är rätt bra på att laga mat och mysa. Dom kallar mig Lillis men pondus är mitt andra namn. Jag har definitivt mer pondus än min bästa vän. Ser fram emot att utveckla denna blogg och ta upp kampen mot Alex Schulman och att bli den största bloggen i Sverige.

Dagens fråga: Hilary Clinton eller Barack Obama? Vem ska vinna? Vem är bäst?

Dagens andra fråga: Vad är pondus? Vad gör pondus? Storlek? Nationalitet?

Avslutar med att berätta att jag idag köpt en dyr och exklusiv semester med min käresta Sessan (aka bästa vännen J). Vi ska på storstads semester i öst. Nån som vill ha nått?

Keep on rocking for freedom.

Ensamhet är lika med frihet. Det klingar dåligt som Ulf Lundell sa.

//Fisken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fisken kära vän. Du har vaknat och käkat ball-piller till frukost. Farligt, du kan bli beroende och glömma ditt röda ursprung. Hittade lite grejer i min hurts på mitt fina kontor på fina gatan idag. Fisken, vill du veta eller ska jag skicka videobandet i ett kuvert? Köp världen direktörn! Golf. Ingen som vågar?

2008-05-16 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0