Sökes

Det är liksom lite fram och tillbaka i mitt liv just nu (det enda som går stadigt framåt (eller uppåt) är min vikt och storleken på magen). Pappan (jo, det finns faktiskt en sådan!) ville först inte vara delaktig i varken mig eller barnet. En vecka senare så ville han. Nu vill han inte igen. Kanske ingen större överraskning men ändå sorgligt både för mig och för barnet.  Men, det ordnar sig alltid. Om inte så får jag väl sätta in en annons på Blocket:

Sökes: Plastpappa.
Finnes: Pojke (japp, ultraljudet visade en med snopp) som (förhoppningsvis) kommer i slutet av april. 36-åriga mamman ingår i priset.

Någon som är intresserad?!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej!

Lite kul, när jag googlar en del av webadressen till min egen blogg.. så får jag upp "Menar du livetpaasen?"

Således hamnade jag här efter lite klickande..



Hälsningar!

2008-12-02 @ 18:53:54
URL: http://livetpamosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0