Så var det ett faktum

Jag har passerat 60 kilos gränsen.

Inser att risk finns att jag kommer passera 70-kilos gränsen också.

Dagens fråga

Den som kommer ligga till sängs klockan 8 och ha släckt lämpan 15 sekunder senare för att ha fallit i djup sömn efter ytterliggare 15 sekunder räcker upp en hand!

*räcker upp en hand*


Veckan- uppdateras fortlöpande

Rapporter om veckan som var/är/kommer för den som är intresserad...

Måndag: Hemresa vilket innebar 1.5 timmars bussresa från London till Stansted. 2 timmars väntan på Stansted med obligatoriska Egg n Cress smörgåsen, tall Vanilla Latte från Starbucks och en påse Lay's Salt n Vinegar chips som underhållning. 1.5 timmars bussresa från Skavsta till Stockholm. Plättar hos bästa vännen J. Det var gott!

Tisdag: Vakna på fel sida. Pissigt humör under hela förmiddagen (stackars mina arbetskamrater!). Bra flyt på jobbet för övrigt. Snittar, champagne (givetvis alkoholfri!) och mingel på eftermiddagen. Fika med X:et för snabb uppdatering.

Onsdag: Kurs med Kurt. Alltid lika skoj att förkovra sig! Uppdatering: Blev lite shopping också. Ursäkten är att det var på rea OCH 10% rabatt... (Nej, det blir inga out-fits bilder, speciellt inte nu....) Dagen avslutades med bio m vännen H. "Tropical Thunder". Lättsam och lockade till ett par gap-flabb. Enda negativa idag var nog killen som satt brevid mig på bion och stank gamla sopor ur munnen. Hört talas om tandborsten?! URK!!

Torsdag: Jobba. Jobba. Jobba. Bestiga Mount Everest på kvällen och om lusten infinner sig kanske även rasta Fido en sväng. Dammråttorna börjar bli liiiite väl stora... Uppdatering: Det blir varken att bestiga Mt Everest eller rasta Fido för jag har fastnat i soffan. På rygg.

Fredag: Typ däcka i soffan? Man e ju så himlans skoj nu för tiden. Uppdatering: Orkade faktiskt pallra mig ut till södra förorten för middag hos päronen. Smaskig fiskgryta och ett par (eh... var nog fler än så...) muffins. Nu är jag kräk-mätt och väldigt trött!!

Lördag och Söndag: Kurs med Kurt för bästa vännen J. Ska lära henne allt jag kan om hur man storstädar. Ska bli intressant. Uppdatering: Det blev 12 timmars skrubbande hos bästa vännen J på lördagen. Vaknade 10 timmar senare med världens träningsvärk på söndagen. Åt lite frukost. La mig på soffan med en bok. Slocknade och vaknade 3 (!) timmar senare för att vara, om möjligt, ännu stelare. Åt lite lunch/middag. Slappade framför TV:n och gick till sängs vid 9-tiden.


Tja. Det var väl det.


A B C...

Har idag för första gången i mitt 35 åriga liv köpt en bh med C-kupa. Ni storbystade kanske inte riktigt förstår men det här är stort (!) för någon som tidigare haft  A-kupa.

JAG HAR C-KUPA!!

Släng dig i väggen Dolly!!


Sen att övriga kroppen också gått från A till, kanske inte C-storlek men storlek större är något som jag väljer att inte tänka på idag... 

Sömnbrist

Känns som jag lider av konstant sömnbrist nu för tiden. Eller, det är fel för jag är ju pigg och så på dagarna men bara så in i h*vetes trött på kvällarna. Sitter just nu och längtar till att klockan ska bli 9 så jag får gå och lägga mig.

Kul tjej?


RSS 2.0