Lördagsnöjet- uppdaterad

Som jag och bästa vännen J misstänkte så är man fast i Robinson-träsket på lördagar. Sitter som klistrad, nästan i alla fall, framför TVn. Vilket lag jag hejjar på? Det blå så klart! Underdogsen som kämpar i motvind mot det högfärdiga gula laget som får allt serverat på ett silverfat. Ja, det är min bittra tolkning. Sen retar jag mig på programledaren Linda också. Herre gud vad less jag är på den människan. Har inte TV4 någon annan programledare att bjuda på, eller?!


Uppdatering: Åh, nu är tydligen det blå lagets tid i träsket över. Hoppas, hoppas att det är det gula lagets tur att vistas där. Skulle vilja se hur Porky och co klarar ett par dagar i misären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0