En lista

Fick synpunkter av  en av de solbrända pojkarna att det var dåligt med uppdatering här på bloggen. Ska försöka skärpa mig. I brist på annat så får det bli en lista á la blogg. Den här hämtade jag hos Linda K.

nöjd med: att jag inte blivt helt knäckt av viss persons agerande.
i: soffan?
skor: strumpbyxor just nu men när jag var ute var det faktiskt gummistövlar...
dricker: ingenting. Sist var dock en kopp kaffe hos föräldrarna.
borde: tvätta och rasta Fido.
äter: inget just nu men det blev Gulashsoppa till lunch.
kläder: tight svart kjol, grårandig top, svart kofta och så svarta strumpbyxor. Hört att svart ska förminska...
läser: någon deckare, kommer inte ihåg vilken och jag ids inte gå och hämta boken i sovrummet och någon gravvo-bok i stil med "Föda barn".
gör gott: mycket! positiva SMS från vännen H och stödjande samtal från bästa vännen J. Varma bad. Stödstrumpor.
i kylskåpet: inte mycket bortsett från det där som alla andra har typ ketchup, olivolja och buljongtärningar så finns det ingredienser till kvällens eventuella hommus-dip, mjölk, bregott och leverpastej. Jo, ett par äpplen och en gurka också!
sover: på sidan med kudde mellan knäna/benen.
har: lust att se någon riktigt bra film ikväll. Några idéer?
senaste köp: en Emmaljunga barnvagn för X antal tusenlappar...
funderar på: om jag kommer få något svar på mailet jag skickade till en viss person (samma person som figurerar i "nöjd med").
längtar: till april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0