Tråk-helg

Helgen har tillbringats på följande sätt:

Middag hos föräldrarna på fredag kvällen, ack så trött efter en veckas arbete. På lördagen kom bästa vännen J och hjälpte mig rensa i garderoben. Jag har slängt drivor med saker man (jag!) köpt men aldrig använt. Vi pratar tusentals kronor!  Jag äcklas av mig själv.. Resten av lördagskvällen tillbringades i soffan med magknip efter pizzan och godispåsen samt att "springa" upp-och-ner till tvättstugan. Idag har jag fortsatt "springa" upp-och-ner till tvättstugan och ska snart sätta igång och städa vilket kommer ta hela dagen (rör mig inte så snabbt nu för tiden). Sen är helgen liksom slut. Hur j*la kul var den då?! Inte ens hunnit med en sketen bio!!

Fy!

Kan också tillägga att jag nu sovit bort 4 timmar av söndagen... på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0