Storkok och husmorskänsla

Dagens outfit: Svarta mjukisbrallor från P.o.P, svart linne, stödstrumpor och raggisar, chockrosa (!) Foppa-tofflor och som grädden på moset/cherry on the top- rött- och vitrandigt förkläde. Jag känner mig så husmoderlig så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Dagens avklarade uppgifter: På 5 (!) timmar har jag lagat följande: 6 portioner Lasagne. 2 portioner kyckling med pesto. 4 portioner tonfiskröra till pasta. 6 portioner köttfärsröra med quinoa. 3 portioner fisk i ugn med tomater och dill. 4 portioner Korv Stroganoff. 4 portioner pannbiff  och 1 st ost- och skinkpaj.

Kvar på programmet står: Torka ur köksskåp och plocka in alla matvaror som införskaffades igår.

Men först- kaffe och kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0