Telia support

Skyhögt blodtryck, förvärkar och en irritation som växer sig allt större och större för varje sekund som går. Det är resultatet av telefonsamtal till Telia support angående min förbannade jävla (ursäkta svordomarna!) e-legitimation. Jag har suttit i telefonkö i sammanlagt 25 minuter för att få till svar "Då kan jag inte hjälpa dig."

EH?!

Bara för att kunden inte vill installera Firefox så ska jag inte kunna få hjälp?! Min e-leg funkade alldelse fin-fint för ett par veckor sedan UTAN Firefox så varför skulle jag behöva göra det?! Felet måste väl ändå ligga någonannan stans. Eller?

Vad är det för jävla skit-system?

Nu sitter jag i telefonkö IGEN för att när jag loggar in och använder min e-leg på Skatteverket så funkar det fin-fint. Uppenbarligen är det något skit/vajj med Försäkringskassan. Som om det skulle vara en nyhet...


Tillbaka. Har pratat med snälla Emil. Den killen visste vad han gjorde. Tre-fyra klick och så var problemet löst. Blodtrycket har normaliserats och jag har nu ansökt om föräldrapenning. Men det, det är ett helt annat inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0