Tiden

Vet inte om det framgått men jag är sjukskriven sen ett par veckor tillbaka. Anledningen var eller är att knodden a.k.a Beckham Jr skulle komma förtidigt. Jag var lite orolig över att vara hemma på dagarna. Hur skulle man få tiden att gå? Skulle inte dagarna släpa sig fram? Döm om min förvåning när jag idag tittar på klockan och inser att hela dagen har gått! Vad har jag gjort? Ätit frukost, fixat lite lunch, tvättat två tvättmaskiner, ringt till Vårdförbundet och Hyresgästföreningen och tagit en überkort promenad runt huset. Vips så var klockan halv 7!! Hur hann man både jobba och göra ovanstående tidigare? Och hur ska jag hinna ovanstående, jobba OCH ta hand om en knodd i framtiden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0