Frusterad

Just nu är nätterna skit (igen!) och jag vet inte hur många liter gröt och välling jag hällt ut i slasken. Eller hur många portioner med potatis-, palsternacka-, morot-, majspurée jag slängt. SÅ JÄVLA TRÖSTLÖST just nu. FY!!

Jag trodde verkligen att Knyttet skulle vara lätt att introducera mat för. Men icke. Brås väl på sina halvsyskon som är superkinkiga med mat. Skit-gener...


Sinnesstämning

JAG ÄR KÄR!!!!


Svinig

Så var man vaccinerad då.

Utnyttjade faktumet att jag faktiskt är landstingsanställd.

Inga biverkningar än bortsett från lite lätt ömhet i armen.


Hela dagen har gått i hälsans tecken då jag även hann med ett besök hos min barnmorska.

Nej. Inget syskon på gång utan det var cellprovstagning.

Har missat att ta prover i typ.... 16 år.... Men nu är det gjort.

Det är det som hänt idag.

Just another day in paradise...


RSS 2.0