Dagens x flera

Dagens motion: Promenaden med bästa vännen J. Kanske inte så långt men vi gick länge! Just det, så skottade jag en del snö när jag kom hem.

Dagens besvikelse: Att det inte blev någon dejt med vännen V. Men hon hade annat för sig. Önskar att jag också gjorde det hon gjorde...

Dagens töntigaste: Hårdrockskillen med tighta skinnbrallor (instoppade i cowboysa bootsen som han dess utom inte kunde gå i...), skinnjacka och med två leopardfärgade scarfs hängandes från bältet i midjan. Trodde den rasen var utdöd sedan länge sen...

Dagens "varför sa ingen nått": Mascaran som var utsmetad i så gott som hela ansiktet när jag kom hem efter promenaden i snöyran. Och jag som trodde folk tittade på mig för att jag var typ snygg eller nått...

Dagens överraskning: Mötet med grabbarna Solbränd och killen-Nyklippt. Skoj!

Dagens kommentar: Ja, det blev ett par under ovanstående möte men bäst är nog "Du går som om du är gravid!" Eh... jag ÄR gravid!!

Efter ett visst SMS så var det jag tidigare skrivit helt ointressant för det första barnet av 3 har redan kommit till världen. 1 månad för tidigt. Vännen H fick en flicka idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0