Liten värld

Var och åt gratis mat hos päronen igår när grannen M kommer förbi. Grannen M är pensionerad barnmorska och tillfrågades om hon ville vara extra stöd för min mamma under den kommande förlossning i början av min preggo-period. Hon ville nog bara kolla läget med Mamma och som bonus (?) fick hon även se mig sitta på balkongen iförd gravvo-trosor, amnings-BH large och stödstrumpor (så jäkla sexigt så jag nästan gick igång på mig själv- NOT!). Hur som helst. Vi sitter och småpratar om allt möjligt och jag berättar att det just nu råder baby-boom bland mina vänner. Att bästa vännen J väntar smått med Fisken osv. Då tittar hon på mig och frågar "Vad heter Fisken i efternamn?" Jaha, se där ja. Då visar det sig att grannen M är hon kursare och mycket god vän med Fiskens mamma! 

TÄNK vad världen är liten!!

Och Fisken, jag har bett grannen M säga till din mamma att hon ska köpa nya t-shirts till dig för dom du har börjar väl bli lite väl slitna?! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0