Dags att jobba på 2:an?!

Ja, rent teoretiskt skulle det faktiskt funka. Men ett par saker hindrar att Knyttet skulle få ett syskon. 1. Manliga könet lyser med sin frånvaro här på Åsen. Ja, bortsett från Knyttet förstås... 2. Det räcker med att vara ensamstående morsa. Att vara ensamstående flerbarns morsa där barnen har olika fäder känns liksom lite "så där". Tragiskt nog som det är. Och nu tror jag nog att pappan till Knyttet INTE skulle ställa upp och donera lite simmare en gång till. 3. Själva "tillverkningen" känns inte heller så lockande om jag ska vara ärlig. Försökte använda tampong men SATAN vad ont det gjorde!! Och de flesta män, i alla fall de jag har haft turen (?) att möta, har något större snabel än en normal OB-tampong. Så, jag säger "Nej, tack!". Summa summarum är alltså att det inte kommer bli något syskon till Knyttet ännu på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0