Bästa?

Kusin-vitamin S (vet inte om jag nämnt henne tidigare men hon växte mer eller mindre upp med mig och räknas mer som syster än kusin) frågade mig förväntansfullt häromdagen "Visst är han (Knyttet alltså) det BÄSTA du någonsin gjort?!" Eh, sorry to break it to you kussen men "Nä!". Hon envisades och frågade igen "Men, det är han väl?!". "Nä, sexet var jäkla bra men han är inte det bästa jag gjort." Tänkte efter en stund och la till "Men, han är det STÖRSTA jag någonsin gjort!".

För så är det. Just nu kan jag inte säga att det är det bästa jag gjort. De första två månaderna ligger alldeles för nära i mitt minne för det. Men, det är definitivt det största jag gjort. Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0