Besviken

Jag hänger också på Fejjan. Är kompis med Knyttets pappa. Knyttets pappa ändrade i går sitt status från "single" till "in a relationship". Inte helt otippat eftersom jag misstänker att han har lite svårt att vara ensam men samtidigt inte heller fixar att leva ihop med någon. Taskig kombination om man eftersträvar att leva lyckligt. Något som jag också är tveksam till att han vill. Men nu var det ju inte det som ligger till grund för min besvikelse. Nä, anledningen till besvikelsen är att han uppenbarligen har tid att hänga på Fejjan och ändra sitt status men kan inte svara på mitt senaste mail om faderskapet. Ett mail som egentligen bara kräver ett "Ja" eller ett "Nej". Att han ignorerar Knyttet gör ONT. Att han inte kan ta sitt ansvar gör mig ARG. Men jag biter ihop och fortsätter vara tålmodig och förstående. Allt för att han förhoppningsvis någongång i framtiden kanske vill träffa Knyttet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0