Besvikelse

Även fast vågen visar under 60 kilo och jag kunnat knäppa mina gamla pre-preggo jeans sedan en vecka tillbaka så var det en besvikelse att pröva igenom resten av garderoben för ett par dagar sedan. Vilken besvikelse!! Ingenting passade!! Alla nederdelar passade okej över låren men i midjan var det desto värre. Samma gällde överdelarna men där stretade det över bröna. Majoriteten av klädesplaggen åkte tillbaka i kartongerna och upp på vinden i väntan på att min gamla kropp återvänder. För att inte behöva gå naken i väntan på det skulle kläder införskaffas igår. Vad jag kom hem med? Njet. Nada. Min degmage i storlek 38 och låren i storlek mindre gjorde det helt omöjligt att hitta byxor som sitter okej. Jag får nog inse att jag kommer få leva i mina gamla pre-preggo jeans och mysbyxor resten av året.

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0