Kulan bulan nästa!

Idag inhandlades flygbiljetter till mig och Knyttet. Vart resan går? Till solen och värmen i Malaysia och Kuala Lumpur. Tre underbara veckor ska vi spendera i sällskap med bästa vännen J och hennes W. Utan overall, halsduk, vantar och mössa. Lill-fisen ska få gå naken utan blöja och pinka in reviret med W hela dagarna! Åh så vi längtar.


Fast ska jag vara helt ärlig så är jag rätt så nervös inför flygresan dit. Dryga 15 timmar på ett flygplan ensam med en 11-månaders känns väl så där.

Någon som vill följa med och hålla handen?


Kommentarer
Postat av: Helena S.

Gud vad härligt! Flygresan går säkert bra; vi flög till Thailand i julas och det var ett antal bebisar med på planet men jag upplevde inte att någon av dem skrek speciellt mycket.

2010-03-07 @ 20:27:43
Postat av: Jag på Åsen

hoppas verkligen att folk har förståelse för just nu vill Knyttet inte gärna sitta stilla utan det är gå, gå och gå som gäller!

2010-03-10 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0