Jag vill tillbaka!

Jag vill tillbaka in i bebisbubblan!! Även om det kanske var lite enformigt och trist i bland så var det ju tryggt och lugnt.

Jobbet är.... jobbigt. Inga direkta stående ovationer från chefen direkt. Nä, h*n valde att göra sig rolig på min bekostnad med en kollega. Bakom min rygg. Åh, då kände jag mig så välkommen tillbaka! (Förresten, är inte det på snudd på mobbing att göra en sån sak?!)

Knyttet? Han gråter. Och sover max 30 min på dagen. Och kommer hem med obytt blöja och ilsket röd pung. Hans mamma har lust att hänga i buskarna en dag för att spionera om vad som verkligen händer på dagis på dagarna.

Positivt? Tja, skulle vara läckerbiten på t-banan härom dagen. Utan ring. Och look-a-like-läckerbiten i dag på väg hem. Med ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0